Monday 19 November 2012

Tazkirah Maal Hijrah & Perasmian Tadarus@Perwira




Pada 18 November 2012, telah berlangsung tazkirah sempena Maal Hijrah 1434H bertempat di Surau Kolej Kediaman Perwira. Dianjurkan oleh Biro Kerohanian & Etika Perwira, program ini telah menjemput Ustaz Mohd Rosdi bin Mat Zain untuk memberikan tazkirah Maal Hijrah yang bertajuk "1434H, Apa Kisahnya?".



Program berlangsung selepas solat Maghrib yang diimamkan oleh Ustaz Mohd Rosdi sendiri. Program ini mendapat sambutan yang baik daripada penghuni Kolej Kediaman Perwira. Tazkirah ini bukan sahaja boleh didengari dari dalam surau, bahkan seluruh penghuni turut mendengarnya melalui sistem siar raya Kolej Kediaman Perwira.



Selepas tazkirah tamat, berlangsung pula Majlis Perasmian Tadarus@Perwira yang dirasmikan oleh Pengetua Perwira, Dr Afandi Ahmad. Program ini bertujuan untuk menggalakkan amalan tadarus dalam kalangan penghuni Perwira agar kerohanian penghuni sentiasa terjaga.




Bagi mereka yang berminat untuk menyertai Tadarus@Perwira, boleh berhubung terus dengan Biro Kerohanian & Etika Perwira.



~Perwira di Hatiku...Sebuah Taman Ilmu~











About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.

0 komen:

Post a Comment