Sunday 25 November 2012

We Hate Dengue Phase 3




Pada 25 November 2012, telah berlangsung program gotong-royong "We Hate Dengue Phase 3" anjuran Kolej Kediaman Perwira. Objektif program ini adalah untuk membersihkan kawasan-kawasan sekitar kolej agar sentiasa selamat dan bebas daripada penyakit terutamanya demam denggi.

Program yang bermula sekitar pukul 7.30 pagi dimulakan dengan senamrobik dan ucapan daripada Felo En Shamsul dan En Khairu. Peserta dibekalkan dengan sarapan pagi agar sentiasa bertenaga dalam menjalankan gotong-royong ini. Mereka dipantau oleh jawatankuasa kolej kediaman (PRCC) untuk memastikan program ini berjalan dengan lancar.

Peserta dibahagi kepada beberapa kumpulan seperti pembersihan bahagian luar pagar, dalam kolej dan taman botani. Pelbagai ragam dan aksi dapat dilihat sepanjang program ini yang tamat sekitar jam 10 pagi. Semoga aktiviti ini dapat memastikan kebersihan dan keselamatan Kolej Kediaman Perwira sentiasa berada pada tahap yang terbaik. Tahniah!

~Perwira di Hatiku...Sebuah Taman Ilmu~






About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.

0 komen:

Post a Comment