Monday 10 September 2012

Minggu Haluan Siswa Sesi 2012/2013



Pada 2-9 September 2012, telah berlangsung Minggu Haluan Siswa Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM) bagi pelajar ambilan Ijazah Sesi 2012/2013. Kolej Kediaman Perwira telah terlibat sebagai salah sebuah kolej kediaman yang menerima kemasukan penghuni baru bagi sesi ini. Lebih kurang 1000 orang penghuni telah mendaftar di Kolej Kediaman Perwira pada sesi kali ini.


Sesi pendaftaran di KKP telah diuruskan oleh pasukan pasukan pengurusan Perwira yang terdiri daripada Tuan Pengetua sendiri, felo, pembantu felo, staf, PRCC, SIP dan dibantu oleh beberapa orang pembantu MHS. Pelbagai aktiviti yang berlangsung pada hari pendaftaran. Antaranya ialah:

1) Siaraya pada sepanjang hari
2) Tempahan tshirt Perwira
3) Jualan barang keperluan asas dan makanan
4) Booth informasi
5) Perasmian Taman Arnab Perwira


Sepanjang seminggu program MHS ini berlangsung, pelbagai kaunter dibuka pada setiap malam untuk menjaga kebajikan penghuni KKP. Pasukan kebudayaan KKP juga telah mengharumkan nama Perwira dengan memperolehi Naib Johan pada Malam Warisan Bangsa sempena majlis penutup Minggu Haluan Siswa.



~Perwira di Hatiku...Sebuah Taman Ilmu~

















About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.

0 komen:

Post a Comment