Sunday 6 May 2018

Lestari@Perwira: Perasmian Projek Wira Alam Kolej Perwira









Tahniah!
Kami mengucapkan ribuan terima kasih kepada Prof Madya Dr Asri Bin Selamat, Timbalan Naib Canselor Hal Ehwal Pelajar dan Alumni UTHM yang sudi hadir bagi merasmikan Projek Wira Alam Kolej Perwira.
Program yang berlangsung pada 5 Mei 2018 (Sabtu) dimulakan dengan Gotong-royong Ops Indah Perwira dan seterusnya Perasmian Projek Wira Alam Perwira.
Antara pengisian dalam program ini adalah penghargaan kepada semua Rakan Inspirasi Perwira yang merupakan tulang belakang utama yang membantu melancarkan dan menghidupkan suasana di kolej. Lawatan tapak oleh TNC HEPA dengan diiringi Prof Madya Dr Ahmad Rizal Bin Madar, Pengetua Kolej Kediaman Perwira ke tiga lokasi iaitu Projek Fertigasi Cili Perwira, Projek Bike Repair Station dan seterusnya Projek WRENOFIC Garden.
Terima kasih diucapkan kepada semua yang menjayakan projek ini. Semoga dengan usaha ini dapat menjadikan Kolej Kediaman sebagai Pusat Pembelajaran Kedua.

About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.

0 komen:

Post a Comment