Monday 26 November 2012

Jom Riadah!




Pada 25 November 2012, telah berlangsung satu lagi aktiviti Kolej Kediaman Perwira iaitu Jom Riadah! 2 aktiviti menarik telah diadakan iaitu permainan "Bola Tampar Manja" untuk wanita dan "Bola Sepak Kain Pelikat" untuk lelaki. Aktiviti ini bukan sahaja menarik minat penghuni tempatan, tetapi turut menarik minat penghuni antarabangsa.

Program yang bermula pada jam 5 petang dimulakan dengan sedikit renggangan dan taklimat ringkas. Peserta kemudian dibahagikan kepada lelaki dan wanita. Bagi lelaki, aksi "kain pelikat" mereka dipamerkan di padang hadapan Kolej Kediaman Perwira. Pelbagai aksi lucu tatkala mereka cuba beraksi dengan kain pelikat tersarung di badan mereka.

Kaum wanita tidak kurang hebatnya. Dengan menggunakan kain batik, mereka bertanding untuk memiliha juara yang paling "manja" dalam merejam bola tampar. Jelas, aktiviti ini dapat meredakan sedikit tekanan minggu ujian ketika ini.

Diharapkan, lebih ramai lagi akan terlibat dalam program akan datang. Pelbagai program menarik telah dirangka oleh pasukan pengurusan Perwira untuk disertai oleh penghuni. Terima kasih kepada semua pihak yang terlibat.

~Perwira di Hatiku...Sebuah Taman Ilmu~








About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.

0 komen:

Post a Comment