Sunday 4 November 2012

Mimpi Biar Sampai Ke Bintang




Pada 3 November 2012 yang lalu, telah berlangsung Majlis Makan Malam "Mimpi Biar Sampai Ke Bintang" anjuran Jawatankuasa Pelajar Kolej Kediaman Perwira. Program ini berlangsung di Dewan Seminar 2 Fakulti Kejuruteraan Elektrik & Elektronik (FKEE) Universiti Tun Hussein Onn Malaysia yang dihadiri oleh Pasukan Pengurusan Perwira, Mantan JKK dan ibu bapa.

Objektif program ini adalah untuk menghargai jasa mantan jawatankuasa pelajar (JKK) Kolej Kediaman Perwira Sesi 2011/2012 di samping watikah perlantikan JKK baru Perwira Sesi 2012/2013. Majlis ini juga bertujuan untuk merapatkan lagi hubungan antara Pasukan Pengurusan Perwira dengan ibu bapa. Pelancaran LEGASI Edisi 2, iaitu buletin rasmi Kolej Kediaman Perwira turut berlaku pada majlis tersebut.

Semoga, program-program seperti ini dapat meningkatkan produktiviti dalam memastikan Kolej Kediaman Perwira terus maju pada masa hadapan.

~Perwira di Hatiku...Sebuah Taman Ilmu~







About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.

0 komen:

Post a Comment