Saturday 28 September 2013

Setulus Kasih Umar Al-Khattab





Umum mengetahui kapasiti penuh di Kolej Kediaman Perwira adalah 2,067 penghuni dan majoritinya merupakan penhuni yang baharu menjejaki alam pengajian tinggi. Justeru, menjadi tanggungjawab dan amanah besar kepada pihak pengurusan untuk cakna dengan apa yang berlaku di segenap peringkat, terutama di peringkat akar umbi.

Sehubungan dengan itu, "Setulus Kasih Umar Al Khattab" direalisasikan membawa semangat bagaimana kualiti kepimpinan yang ditonjolkan oleh Saidina Umar pada zaman pentadbirannya. Turun menyaksikan apa yang berlaku dalam kalangan rakyatnya dan mengambil tindakan sewajarnya adalah falsafah yang sangat perlu mekar menjadi contoh kepada kita semua. 


Sekitar usaha ziarah pertama di Blok J

Semoga usaha kerdil ini adalah berterusan dan dapat memberi manfaat kepada semua dan seterusnya juga melatih para pemimpin di Kolej Kediaman Perwira benar-benar memahami betapa besarnya amanah yang terpikul di bahu mereka. 

About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.

0 komen:

Post a Comment