Wednesday 29 May 2013

Senarai Pelajar Yang Berjaya Menduduki Perwira Bagi Semester I Sesi 2013/2014



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Saudara/i,

Tahniah diucapkan kepada semua calon yang telah Berjaya dan bakal menghuni di Kolej Kediaman Perwira pada semester akan datang. Lanjutan itu, anda semua diwajibkan untuk menandatangani Perjanjian Setuju Terima Tawaran Menghuni Kolej Kediaman Bagi Semester I Sesi 2013/2014. 

Untuk makluman, atas masalah teknikal, keputusan yang sepatutnya mula dipamerkan pada pagi 28 Mei 2013 tidak dapat dilaksanakan. Oleh itu, tempoh menandatangani Akujanji akan dilanjutkan bagi Kolej Kediaman Perwira sahaja. Butiran adalah seperti berikut adalah seperti berikut.

Tempoh : 28 Mei hinga 3 Jun 2013
(Waktu Pejabat Sahaja)
Tempat : Pejabat Kolej Kediaman Perwira

Mana-mana calon yang telah Berjaya tetapi gagal untuk mematuhi perkara diatas adalah dianggap tidak berminat untuk menghuni Kolej Kediaman Perwira pada sesi yang akan datang. Bersama-sama ini dilampirkan senarai pelajar yang terlibat. Sekian untuk makluman dan tindakan pihak saudara/i. Terima kasih.

*Sila klik gambar untuk paparan yang lebih jelas

LELAKI
PEREMPUAN

About Syed Faizan Ali

Faizan is a 17 year old young guy who is blessed with the art of Blogging,He love to Blog day in and day out,He is a Website Designer and a Certified Graphics Designer.

3 komen:

  1. good day, for those who fail to get a place in hostel, any rayuan for us?

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you want to make an appeal, you can deal with Perwira Office during Office Hour to know the exact procedure.

      Delete
  2. assalamualaikum.. i just wanna ask.. for new students (intake feb 2014) do we have to apply too? or do we have to complete any form for next sem?

    ReplyDelete